آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

آلوئه ورا رنگین (RANGIN Aloe'Vera )

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 169
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 169
بازدید ماه : 321
بازدید کل : 20321
تعداد مطالب : 575
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


تصویر: تیم ملی 30 سال پیش ایران
تصویر: تیم ملی 30 سال پیش ایران

در تيم چراغپور حضور 9 بازيكن پرسپوليسي در تركيب اصلي در نوع خود جالب است، البته يك سوال مهم اينجاست كه آيا دادكان در آن روز از چراغپور مسن تر نبوده؟

به گزارش بی باک به نقل از مشرق، اين همان تيمي است كه با رهبري چراغپور در مرحله يك چهارم نهايي بازي هاي آسيايي 1982 دهلي به كويت باخت و حذف شد.

ايستاده از راست:
ضيا عربشاهي، محمد پنجعلي، عليرضا فيروزي، هادي مرزوقي، محمد دادكان و بهروز سلطاني.
نشسته از راست: مهدي دينورزاده، ناصر محمدخاني، عباس كارگر، حميد درخشان و محمد مايلي كهن.

در تيم چراغپور حضور 9 بازيكن پرسپوليسي در تركيب اصلي در نوع خود جالب است، البته يك سوال مهم اينجاست كه آيا دادكان در آن روز از چراغپور مسن تر نبوده؟

دستيار امروز مجيد جلالي در تراکتورسازی 31 سال پيش سرمربي تيم ملي بوده؛ يعني چراغپور در سن 32 سالگي و با تصميم جالب مسوولان وقت فدراسيون فوتبال به ناگاه و در آستانه بازي هاي آسيايي دهلي در سال 1982 جاي حسن حبيبي را گرفته و احتمالا عنوان جوان ترين سرمربي تاريخ تيم ملي تا ابد متعلق به استاد خواهد بود.
چراغپور در روز 10 اسفند ماه سال 61 به سرمربيگري تيم ملي رسيد و تا روز 4 آذر سال 1362 سرمربي تيم ملي بود. بعد از اين چراغپور تا مدت ها از سطح اول فوتبال كشور دور بود و تنها در مقطعي هدايت تيم بانك تجارت تهران را بر عهده گرفت كه با اين تيم تا فينال جام حذفي تهران پيش رفت و ناكام ماند. سپس او مسوول آكادمي باشگاه پرسپوليس شد و مدتي در تيم هاي پايه پر از مشكل پرسپوليس فعاليت داشت كه البته ردپاي جالبي از خود بر جاي نگذ اشت.
چراغپور در سال 81 و ليگ سوم حرفه اي سرمربي استقلال اهواز شد و با ورود به ليگ برتر بازگشتي دوباره به سطح اول فوتبال ايران داشت اما در ميانه راه از كار بركنار شد تا به دسته پايين تر برود و هدايت نيروي زميني را بر عهده بگيرد.وي دو سال هدايت نيرو را بر عهده داشت و با اين تيم به پلي آف ليگ برتر هم رسيد اما در نهايت به ليگ برتر بر نگشت.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: علیرضا طولابی تاريخ: دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. اینجانب با یاری خدا و همیاری و همکاری دوستان گرامی ام اقدام به راه اندازی این وبلاگ نموده ام.امیدوارم بهره کافی را ببرید.لطفاَ نظر فراموش نشه.متشکرم...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to alirezalux.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com